torstai 20. joulukuuta 2012

Pikapiirros.


 



Tein tälläsen eilen illalla samalla ku annoin mun gerbiilipoikien huristella pitkin huonetta. 
... mul on vimma lisätä ain noit härpäkkeitä. Helmiä, koruja ja merkkejä turkkiin. :P Enkä edes tiedä et miksi eläimeksi tän vois laskea. Oon piirtäny susia, koiria ja kissoja ja sen myötä mulle on kehittyny tällänen oma tyyli piirtää hahmoja. 

Lisäilempäs tähän taas jotain muutakin. 

Tästä oon oppinu mun oman tavan piirtää silmiä. Ehkä mulla on vähän erilailla tehtyjä, koska mulla on muokkautunu vähän se silmän piirtäminen. Cx *klik*
Piirros opettaa siis suden anatomiasta, ja kuinka itse luonnostella niin että suhteet on järkeviä jaloissa ja minkälaiset tassut sudella on ja niin edespäin. c: *klik*
Apua eri yksityiskohtiin ja niiden asentoihin. c: *klik*
Eräänlainen tutorial tassuun. :D *klik* On myös toinenkin tapa:
Hyvin yksinkertainen, mutta silti tarkasti tehty. Tämä valaisi ainakin mua aika paljon tassun piirtämiseen, ja oon taas kerran hionut siitä omanlaiseni. x) *klik*
Tämäkin hyvin valaiseva ja yksinkertainen. *klik*
Pakko vielä lisätä tassuista tää. c: *klik*
Ne jotka tykkää maalata niin tää varmaan olis kätevä. *klik*

1 kommentti: